pondelok 20. augusta 2012

Prosperita spravodaja

Vydávanie nášho Futbalového spravodaja OŠK Prašník zahájilo už svoj druhý ročník. Ľudia, ktorí sa zaujímajú o kultúrne (konkrétne futbalové) dianie v Prašníku si ho môžu zakúpiť na každom domácom stretnutí mužov. Doposiaľ vyšiel spravodaj v náklade 280 kusov  a predalo sa niečo cez 250 kusov. Zatiaľ bolo vydaných deväť čísel vrátane jedného špeciálu, ktorý bol prístupný na domácom futbalovom turnaji. Iba zopár ľudí má však odložené alebo zakúpené všetky doterajšie čísla a nás zaujímali dôvody, pre ktoré si ľudia náš spravodaj kupujú, resp. nekupujú. Jediná ženská fanúšička (okrem samotnej autorky spravodaja), ktorá má doma archivované  a prečítané všetky čísla spravodaja je Zuzana Kaziková, ktorej sme sa opýtali pár otázok a ďakujeme za jej odpovede, ktoré ochotne poskytla.
Ako jedna z mála osôb v Prašníku, a tobôž žien, si kupuješ všetky spravodaje a dokonca ich máš aj doma úhľadne odložené. Čo ťa vedie k tomu, že si ich kupuješ všetky, aj keď kvôli pracovným povinnostiam sa nezúčastňuješ všetkých zápasov?
Keď si mi prvý krát povedala, že uvažuješ o vydávaní futbalového spravodaja, milo ma to prekvapilo a snažila som sa podporiť ťa. Dnes, keď je spravodaj realitou, ti chcem vyjadriť svoju poklonu za čas a energiu, ktorú si vynakladala a vynakladáš – veď spravodaj už odštartoval svoj druhý ročník! A odpoveď na samotnú otázku? Chcem podporiť bulletin, teba (to, že ho vydávaš) a samotný futbal. A zostáva mi dúfať, že to tak vnímajú aj iní.
Ktoré rubriky z nášho spravodaja si čítaš najradšej?
Najradšej mám vizitky – informácie a zaujímavosti o jednotlivých hráčoch.
Zuzana Kaziková so svojou zbierkou spravodajov
Uvítala by si nejakú zmenu alebo vylepšenie?
Mňa osobne by potešilo rozšírenie spomínaných vizitiek, teda rada by som vedela viac o hráčoch nášho klubu.
Ľudia v Prašníku sú podľa môjho názoru moc skúpi investovať niečo do tejto oblasti kultúry, či už finančne alebo časom i záujmom. Aký je tvoj názor na to, že mnoho ľudí si náš spravodaj nečíta? Kde vidíš ty hlavnú príčinu nedostatku záujmu?
Dôvodom sú možno peniaze, možno to ľudia vnímajú ako zbytočnosť, možno nevôľa niečo zmeniť, zlepšiť, posunúť vpred. Odpoveď poznajú najlepšie oni sami. Každopádne by som to neriešila... Ľudia, ktorým na futbale záleží si ho kúpia.
Napriek spomínanému nízkemu záujmu futbalovej verejnosti sa doposiaľ predalo niečo cez 250 kusov spravodaja. Má podľa teba vydávanie tohto bulletinu budúcnosť?
Viem, že áno. A verím, že tých, ktorí zdieľajú môj názor bude stále viac a viac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára